Ja niin siinä sitten kävi, että mökkeilyn yhteenveto oli hävytön. Ylitin rajan useammin kuin kerran ja kyllä, harrastin seksiä fuckbuddyn kanssa.

Tarkennettakoon että tämä yhteinen harrastus ei ole säännöllistä, ei millään tavoin toistuvaa – ainoastaan ajoittaista. Olemme ystäviä, jotka yksinkertaisesti eksyvät nokka edellä harmaalle alueelle harvakseltaan.

Aluksi se oli hauskaa ja hurjan jännittävää. Tai no, olihan se sitä vuoden verran. Kunnes kuvioissa oli tyttö.
Olen itse perusluonteeltani hyvinkin moraalitapaus, ja ystävilleni olen se ”ylitunnollinen tyyppi”. Tämä sekoilu kuitenkin sopii minulle pelottavan hyvin.

Moraali ja omatunto ovat pysytelleet pitkään jossain todella kaukana, kunnes ovat löytäneet minut taas. Morkkis oli jäätävä sunnuntaina. Tankkasin samoja kysymyksiä päässäni. Ehkä suurempi ahdistus kuitenkin lopulta tulee siitä, etten tahdo uskoa, että fuckbuddyni pettää tyttöystäväänsä.

En halua uskoa, että hän onkin paska tyyppi, rodulleen tyypillinen tapaus, joka täyttää kaikki kusipäämiehen kriteerit.
En halua uskoa, että tämä ystäväni, johon minä todella luotan, pettää jonkun muun luottamuksen aina uudelleen.
En halua uskoa, että ne ennakkoluulot, joita minulla tämän miehen suhteen oli, ovatkin kaikki täyttä totta.

Hanurista koko juttu.